Zwiększ sprzedaż: Każdy potrzebuje większej sprzedaży, nie każdy potrafi dostrzec potrzebę większej sprzedaży. Łatwo jest dać się rozproszyć przez inne sprawy, takie jak tworzenie nowych produktów lub zarządzanie codziennymi zadaniami. Wyjdź tam i sprzedawaj.

1) Zmień to, co robisz:

Jeśli to, co robisz, nie działa, to dlaczego? Czy sprzedajesz niewłaściwy produkt lub usługę? Czy ładujesz za dużo lub za mało? Czy Twój marketing jest skuteczny? Usiądź i przeanalizuj, co nie działa i wymyśl sposoby na poprawę.

2) Skieruj się do innych klientów:

Jeśli Twój produkt jest w porządku, ale zarabiasz zbyt mało od swojej obecnej bazy klientów, być może nadszedł czas, aby rozejrzeć się. Czy istnieje bardziej opłacalny segment rynku, do którego można dotrzeć? Czy są inni klienci, którzy będą / mogą zapłacić więcej?

3) Sprzedawaj więcej dla każdego klienta:

Kiedy masz już klientów, czy możesz zapewnić im powiązane produkty lub usługi? Na przykład zamiast sprzedawać im ekskluzywną myjnię samochodową, zaoferuj kompletny detal lub usługi o wartości dodanej, takie jak farbowanie dywanów i naprawa reflektorów.

4) Skorzystaj z pomocy!!!

Trudno jest rozwijać się samemu. Jeśli jesteś spędzania czasu na rutynowych zadań, kiedy można być tam, co sprzedaży lub dostarczania usług, tracisz pieniądze. Zmaksymalizować swój potencjał zarobkowy poprzez wykorzystanie własnego czasu w najbardziej produktywny sposób.

5) Korzystaj z technologii:

Technologia może dać Ci więcej czasu i tworzyć głębsze połączenia z klientami.

- Czy używasz systemu zarządzania kontaktami do śledzenia klientów?

- Program e-mail, aby pozostać w kontakcie?

- Zamówienie klienta na swojej stronie internetowej?

- Znajdź rozwiązania techniczne, aby przyspieszyć zadania administracyjne, finanse i produkcję, więc masz czas, aby zarabiać więcej pieniędzy.