Pamiętaj, kto tak naprawdę jest odpowiedzialny za płacenie rachunków! - Odpowiedź brzmi: Twoi klienci... Wykonywanie pracy prawidłowo za pierwszym razem jest kluczowe; przyniesie Ci to powtarzalność i polecenia. Pamiętasz starą zasadę "2 do 8"? Dla każdej dobrej pracy, że robisz twój klient powie co najmniej 2 ludzi, dla każdej złej pracy, że robisz klient powie co najmniej 8! Cóż, teraz dzięki Internetowi i stronom internetowym takim jak Yelp.com Twoi klienci wysyłają pochwały i krytykę do mas za pomocą zaledwie kilku "kliknięć". Jeśli nie rozumiesz, jak ważne jest, aby zrobić wysokiej jakości pracy nie powinny być zaangażowane w każdym biznesie zorientowanych na usługi. Jeśli rozumiesz znaczenie wykonywania świetnej pracy, to powinieneś się rozwijać! Pamiętaj, aby wykorzystać wszystkie narzędzia, które Internet i odpowiednie kanały mediów społecznościowych mają do zaoferowania.

Poznaj swój biznes: Błędy mogą kosztować Cię pieniądze i Twoich najlepszych klientów. Doświadczenie buduje zaufanie i sprawia, że wrażenie jest długotrwałe. Wraz ze wzrostem bazy klientów będziesz pozyskiwać klientów powtarzających się i polecających. Zadbaj o to, aby Twoi klienci byli zadowoleni i poświęć im kilka dodatkowych minut. Te dodatkowe minuty mogą przejść długą, długą drogę. Na przykład, jeśli są tylko zapewnienie ręcznego mycia i próżni, ale zauważyć, że pojazd klientów może potrzebować plamę usuniętą z dywanu, lub drobne rozpryski smoły usunięte z ćwierć panelu, zrobić to za darmo! Te szybkie usługi naprawcze mogą przejść długą drogę i sprawić, że klienci będą wracać. Zapewnij im najlepszą "wartość".

Skontroluj sytuacjęnastępnego dnia: Koniecznie wyślij do klienta wiadomość zawierającą krótką ankietę z prośbą o opinię na temat wykonanej usługi detailingowej. Jeśli nie masz systemu ankiet i jeśli klient był niezadowolony, badania pokazują, że po prostu nie kupi od Ciebie ponownie, a Ty nigdy nie dowiesz się dlaczego. Jeśli uważasz, że masz "zarobione" prawo prosić o skierowanie lub dwa teraz jest czas, aby to zrobić. Jeśli skierowania, które dostarczają Ci konwersji do terminów dla Ciebie, a następnie należy podziękować klientowi i zaoferować im bezpłatny ręczne mycie samochodu. To będzie przejść długą drogę z większością ludzi.

Postawa robi różnicę: Wszyscy pracownicy powinni być rozważni, cierpliwi, uczciwi w swoich opiniach, a przede wszystkim słuchać potrzeb klienta. Wyglądaj profesjonalnie, koszulka polo, płaszcz laboratoryjny lub fartuch mogą reklamować nazwę Twojej firmy. W chłodniejszych miesiącach należy zaopatrzyć się w bluzy z nadrukiem nazwy firmy z przodu i z tyłu z logo. Aby być profesjonalistą musisz również wyglądać profesjonalnie. Nie noś koszulek reklamujących Twój ulubiony zespół rockowy lub czapek z daszkiem pokazujących Twoje ulubione piwo! Bądź czysty, zadbany i ogolony. Myj zęby, upewnij się, że masz przyjemny oddech i uśmiechaj się. Zawsze patrz swoim klientom prosto w oczy. Posiadanie firmowego dress code'u dla swojego biznesu z pewnością odróżni Cię od większości konkurencji.

Spraw, aby wizyta Twojego klienta była przyjemnym doświadczeniem: Jeśli masz punkt sprzedaży detalicznej, utrzymuj swój sklep, poczekalnię i pomieszczenia do odpoczynku w czystości i nieskazitelnym stanie. Upewnij się, że masz wygodne siedzenia, przyjemne zapachy w poczekalni, materiały do czytania, takie jak popularne czasopisma, a może nawet telewizor do oglądania. Oferowanie WIFI i wygodnych miejsc do siedzenia sprawi, że klient będzie zadowolony i będzie miał możliwość nadrobienia zaległości w wysyłaniu maili. Jeśli prowadzisz mobilny detailing lub myjnię samochodową, Twój pojazd i przyczepa powinny być zawsze widocznie czyste, a opony powinny być zawsze ubrane. Pamiętaj, że Ty i Twój pojazd jesteście "chodzącą i jeżdżącą tablicą reklamową". Spraw, aby każde wrażenie było korzystne i trwałe. Twoja mobilna platforma powinna się wyróżniać i być zauważona.

Edukuj swoich klientów: Wyjaśnij i zademonstruj różnicę pomiędzy wysokiej jakości usługą a przeciętnym "Ho-Hum" szczegółem. Omów krok po kroku, co zrobisz dla usługi, o którą pytają. Zawsze pokazuj swoim klientom cechy i korzyści płynące z Twoich usług. Cechy są niczym bez korzyści płynących z usługi. Powiedz klientom, dlaczego powinni wziąć Cię pod uwagę - co sprawia, że Twoja firma jest inna. Nigdy, przenigdy, nie mów źle o konkurencji. Jeśli zrobisz swoją prezentację sprzedaży prawidłowo, nazwa Twojej konkurencji nigdy nie będzie nawet wspomniana. Jeśli weźmiesz udział w programie szkoleniowym Detail King, po jego ukończeniu otrzymasz dyplom. Upewnij się, że Twój dyplom jest widoczny w Twoim sklepie i opublikuj go na swojej stronie na facebooku lub stronie internetowej. Poinformuj swoich klientów, że zostałeś wyedukowany jak wykonywać usługi, które im świadczysz.

Idź na dodatkową milę: Daj swoim klientom więcej niż się spodziewają. Zaoferuj okazjonalną usługę dla dobrego klienta bez żadnych kosztów. Zaoferuj bezpłatną usługę bez kosztów z pełną szczegółowością. Pomoże to zapewnić, że klient opowie wszystkim o tym, jak wspaniała jest Twoja usługa.

Zachęcaj do programów konserwacji oszczędzających pieniądze: Nie tylko będzie to rozwijać powtarzających się klientów, ale to zachowuje wysoką wartość odsprzedaży na swoich pojazdach. Plany VIP są bardzo popularne wśród klientów z wyższej półki. Po detalu zaoferuj im mycie ręczne i mycie ręczne z ekspresową ochroną lakieru oraz usługi glamour z użyciem naszego ekspresowego wosku w sprayu Final Touch Ultra lub Aqua Seal, który jest polimerowym uszczelniaczem do mokrych powierzchni. Możesz przekształcić podstawową myjnię samochodową w myjnię zarabiającą dodatkowe $$, utrzymując pojazdy swoich klientów na wysokim poziomie przez cały rok! Możesz również zaoferować plany VIP i oferować usługi kosmetyczne co miesiąc, co dwa miesiące i co kwartał. Jeśli Twoi klienci są informowani o usługach konserwacyjnych, które oferujesz i robisz dobrą robotę za pierwszym razem, na pewno zbudujesz pokaźną bazę klientów.

Bądź wkontakcie: Kartka z podziękowaniem lub telefoniczna rozmowa uzupełniająca zrobi wrażenie na każdym. Zapytaj, jak podobały im się detale. Zadzwoń 1 dzień po wykonaniu detalu. Zawsze poproś o kilka rekomendacji. Jeśli klient ma zastrzeżenia co do wykonanego przez Ciebie detalu, od razu napraw problem! Posiadanie bazy danych klientów i jej aktualizowanie jest niezwykle ważne. Podczas uzyskiwania informacji kontaktowych klienta, upewnij się, aby uzyskać ich adres e-mail i zapytać ich, czy to jest OK, aby wysłać im e-mail firmy najnowsze wiadomości i specjalne od czasu do czasu. Utrzymanie nazwy firmy przed nimi pomoże zabezpieczyć powtarzający się biznes i skierowania dla Ciebie. Możesz również wysłać klientowi e-mail z przypomnieniem na 30 dni przed upływem terminu płatności za kolejny detal, a następnie ponownie za 1-2 tygodnie. Wskazówka #5 omówi, jak korzystać z mediów społecznościowych, aby pomóc marki auto detailing biznesu.