Media społecznościowe to przyszłość komunikacji, niezliczony zbiór internetowych narzędzi i platform, które zwiększają i usprawniają dzielenie się informacjami. Ta nowa forma mediów sprawia, że transfer tekstu, zdjęć, audio, wideo i informacji w ogóle staje się coraz bardziej popularny wśród użytkowników Internetu. Social Media ma znaczenie nie tylko dla zwykłych użytkowników Internetu, ale biznes, jak również. Każdy nowy lub rozwijający się biznes auto detailing powinien mieć plan marketingowy mediów społecznościowych w miejscu.

Kanały mediów społecznościowych, takich jak Facebook, LinkedIn i Twitter stworzyły społeczności online, gdzie ludzie mogą dzielić się tyle lub tak mało informacji osobistych, jak chcą z innymi członkami. Rezultatem jest ogromna ilość informacji, które mogą być łatwo udostępniane, wyszukiwane, promowane, kwestionowane i tworzone. Twój biznes auto detailing naprawdę musi być reprezentowana w jakiś sposób z bardziej istotnych platform mediów społecznościowych. Facebook i LinkedIn może pracować bardzo dobrze, jeśli zarządzane prawidłowo.

 

Korzystanie z Facebooka: Dobra obecność na Facebooku może pomóc zaangażować swoich fanów i rozwijać swoją firmę auto detailing. Ale z tak wielu sposobów, aby promować swój biznes detailing na Facebooku, to trudno wiedzieć, od czego zacząć. Twoja strona na Facebooku jest domową bazą Twojej firmy na portalu społecznościowym. Strona jest dużo jak zwykły profil na Facebooku, ale dla marek i firm. Będziesz wchodzić w interakcje z użytkownikami Facebooka poprzez stronę swojej firmy, więc upewnij się, że naprawdę odzwierciedla Twoją markę. Użyj logo swojej firmy car detailingowej jako główne zdjęcie dla swojej strony i wybierz zdjęcie okładki, które jest atrakcyjne i pokazuje, co Twoja firma robi. Wpisz kilka krótkich zdań, aby opisać swoją markę, i wybrać łatwy do zapamiętania adres internetowy. Adresy URL strony na Facebooku mają postać www.facebook.com/(yourbrand).

media

To nie wystarczy, po prostu mieć stronę na Facebooku daleko swoją firmę car detailing. Do wyścigu w górę zwolenników trzeba będzie tworzyć wartościowe, ciekawe treści dla swoich fanów. Użytkownicy, którzy lubią swoją stronę będzie zobaczyć swoje posty pojawiają się w ich głównym Facebook news feed, więc dostać cracking. Niech wszyscy Twoi klienci wiedzą o Twojej stronie, niech ją polubią i mogą być Twoimi zwolennikami i pomóc w promocji Twojego zespołu. Możesz dzielić się aktualizacjami, zdjęciami, filmami, promocjami i wieloma innymi rzeczami. Najbardziej udane posty na Facebooku - te, które prowadzą najwięcej ludzi do komentarza, akcji i jak - są krótkie i wizualne. Szukaj sposobów, aby dodać element wizualny do swoich postów, czy jest to krótki klip wideo, zdjęcie z wnętrza sklepu, lub po prostu stock art. Tradycyjne techniki marketingowe mogą pomóc w powiększeniu grona odbiorców poza dotychczasowymi. Oznacza to reklamowanie adresu strony na Facebooku na szyldach w sklepie, na wizytówce, w wysyłanych e-mailach i na innych materiałach marketingowych, które produkujesz dla swojej firmy.

Oferty Facebook jest narzędziem, które pozwala na tworzenie kuponów, które mogą być zrealizowane w swoim sklepie szczegółowym lub online. Za opłatą można również mieć Facebook push ofertę na kanały informacyjne użytkowników, którzy jeszcze nie śledzić swoją firmę detailing. Ustalając budżet, określasz, ilu użytkowników zobaczy Twoją ofertę. Promowane posty pozwalają na zwiększenie widoczności każdej aktualizacji strony. Za opłatą, Twój post pojawi się w pobliżu górnej części news feedów należących do potencjalnych klientów. Nowi klienci są bardziej skłonni wypróbować Twój biznes detailingowy, jeśli ich znajomi już z Ciebie korzystali. Facebook pozwala wykorzystać word-of-mouth do promowania swoich produktów lub usług car detailingowych. Należy pamiętać, że gdy fan interakcji z Twojej strony, ich przyjaciele będą widzieć działalność w ich kanałów informacyjnych. Facebook oferuje również tradycyjne opcje reklamowe, które pozwalają pozycjonować niestandardowe reklamy w kanałach informacyjnych użytkowników. Reklamy pojawiają się jako posty promocyjne i kierują każdego, kto kliknie prosto do Twojej strony internetowej firmy car detailing. Ponieważ Facebook zbiera sterty danych użytkowników, może kierować reklamy do użytkowników, którzy są najbardziej prawdopodobne, aby być zainteresowany w swoim samochodzie produktów akcesoriów lub auto usług regeneracji.

 

Korzystanie z Google: Korzystanie z reklamy pay per click i korzystanie z Google dla obecności w mediach społecznościowych pomoże Twojej firmie auto detailing rozwijać się w sposób, który nigdy nie myślałeś, że możliwe. Pay per click reklamy znane również jako "sponsorowane listy" są reklamy w Google, które są umieszczone na górze stron wyszukiwania, a także na boku. Jesteś tylko opłata za reklamę, jeśli ktoś kliknie na nim i można zdecydować, co chcesz zapłacić za kliknięcie dla każdego słowa kluczowego. Dla niedawno uruchomionych stron internetowych lub strony internetowej z biednych rankingu strony te reklamy mogą naprawdę pomóc w prowadzeniu odpowiedniego ruchu do Twojej witryny. Po sondażu kilka firm auto detailing, które korzystają z Google pay per click reklamy ogólny konsensus jest taki, że telefon dzwoni dużo więcej! Powiedzmy, że płacisz $ 1,00 za kliknięcie na słowo kluczowe frazy "mobile auto detailing" i dostajesz 5 kliknięć dziennie. Jeśli Twoja strona internetowa jest informacyjna i ceny są konkurencyjne telefon powinien dzwonić co najmniej 2 razy z tych pięciu kliknięć lub przynajmniej będą prosić o informacje na swojej stronie internetowej, jeśli masz "wezwanie do działania", aby uzyskać więcej informacji. Pamiętaj, aby spojrzeć na Google AdWords i Google Local i zobaczyć, czy ten rodzaj reklamy może zmieścić się w budżecie. Pamiętaj, aby śledzić swoje wyniki i skorzystać z bezpłatnych narzędzi Google ma do zaoferowania, aby lepiej zoptymalizować swoją kampanię reklamową.

Jeśli nie masz strony Google+ dla Twojej firmy auto detailing teraz jest czas jest TERAZ, aby jeden. Google+ już przeszedł Twitter i zyskuje na Facebooku. Mamy silne przekonanie, że posiadanie strony Google+ dla Twojej firmy detailingowej pomoże Twojej firmie zostać zauważonym bardziej online. Google publikuje teraz treści konwersacyjne z Google+ stron w swoich wynikach wyszukiwania. Przyniesie to większą widoczność Twojej firmy i pomoże w rankingach wyszukiwania Twojej strony internetowej. Zdajemy sobie również sprawę, że utrzymanie wszystkich tych stron mediów społecznościowych może być terminowe. Istnieją niedrogie aplikacje online, które mogą pomóc Ci łatwo aktualizować i utrzymywać kanały mediów społecznościowych. HubSpot jest jednym z nich, że naprawdę podoba nam się tutaj w Detail King. Skorzystaj z tego, co Google ma do zaoferowania, to może pomóc Twojej firmie rozwijać się online i offline.

 

Korzystanie z LinkedIn: LinkedIn zapewnia doskonałą okazję do łączenia się z klientami i identyfikowania nowych leadów. To może być dobry pomysł, aby mieć konta LinkedIn zarówno dla swojej firmy i siebie jako właściciela firmy. LinkedIn ma specjalne "Strony firmowe", które pozwalają użytkownikom LinkedIn "śledzić" swoją firmę auto detailing, i można utworzyć profil, który jasno szczegóły swojej firmy doświadczenie. Na swojej stronie osobistej, nadal można udostępniać wiadomości o firmie detailing, ale należy również użyć go jako odskocznię do wykorzystania osobistych relacji z członkami LinkedIn, którzy znają cię osobiście. Rekomendacje są niesamowite dla zaszczepienia zaufania. Auto detailing właściciele firm nie powinni się krępować, aby poprosić lojalnych klientów o rekomendacje na temat swoich usług lub produktów. Jednak chcesz się upewnić, że Twoje prośby nie wypalą, prowadząc do utraty klientów.

Jeśli uznałeś, że może być okazja z firmą w Twojej okolicy, ale masz trudny czas, aby dotrzeć do decydenta, zrobić wyszukiwanie na LinkedIn i po określeniu, kto "gracze" są wysłać im wiadomość o tym, kim jesteś, co twój biznes detailing robi. Czasami nawiązanie kontaktu przez "tylne drzwi" jest jedynym sposobem na dotarcie do decydenta. Podstawowe konto LinkedIn jest darmowe. Jeśli zdecydujesz się na konto z bardziej rozbudowanych funkcji, aktualizacje zaczynają się około 20 dolarów miesięcznie. Jeśli używasz LinkedIn biegle do pozyskiwania leadów i nawiązywania ważnych kontaktów 20 dolarów to zwykły worek muszelek!

 

Korzystanie z Twittera: Pomyśl o Twitterze jako o narzędziu do budowania relacji dla Twojej firmy auto detailingowej. Twitter pozwala na interakcję z ludźmi poprzez wysyłanie krótkich wiadomości. Można go również traktować jako "mikro blog" usługi, co oznacza, że można pisać krótkie, 140-znakowe aktualizacje o swojej działalności detailingowej. Poprzez interakcję z klientami za pośrednictwem Twittera, utrzymujesz swoją firmę na pierwszym miejscu w ich umysłach - zwłaszcza, gdy nadszedł czas na ręczną myjnię samochodową lub auto detailing dla ich pojazdów. Najbardziej oczywistym biznesowym zastosowaniem Twittera jest spotkanie z potencjalnymi klientami i leadami w taki sam sposób, jak na imprezie networkingowej, targach lub wystawie samochodowej. Zapytaj swoich klientów, czy są one na Twitterze, a jeśli tak, poproś ich, aby śledzić swoje konto biznesowe Twitter.

Możesz także użyć Twittera do rozwijania i promowania swojej marki, interakcji z bazą klientów, śledzenie tego, co ludzie mówią o swojej działalności auto regeneracji, tworzenie szumu wokół nadchodzących wydarzeń i ofert specjalnych i generowania sprzedaży prowadzi do firmy detailing. Można również użyć Twittera do promowania nowych usług samochodowych regeneracji, nowy produkt, lub nowy zatrudnić, nawet nowy sprzęt, który dodał do swojego arsenału i wiele więcej! Twitter pomaga rozwijać relacje z blogerów i dziennikarzy dla potencjalnych public relations umieszczenie. Auto detailing firm dzisiaj trzeba dobrze zaokrąglone mix marketingu mediów społecznych, a Twitter jest o wiele więcej niż tylko sposób na dźwięk off. Użyj Twittera tak samo jak z Facebook fan page. Rozwijaj następujące i angażować się z nimi! Cały plan gry jest, aby utrzymać firmę wysoko na ich liście jako kupca wyboru. Zawsze pytaj swoich klientów, czy mają konto na Twitterze i wspomnij, że powinni "śledzić cię" dla ofert specjalnych i tajnych sprzedaży.

 

Korzystanie z Instagrama: Facebook zapłacił 1Billon dolarów za Instagram, coś w tym musi być! Z Instagram w telefonie, jesteś w stanie podzielić się swoją pracą natychmiast, bez konieczności ładowania go do komputera i ewentualnie spędzić czas w Photoshopie, aby uzyskać to dokładnie tak, jak chcesz. Co jest lepszym sposobem, aby pokazać swoją pracę z pojazdów, które zostały szczegółowo. Oto kilka wskazówek profesjonalnych auto detailerzy używają do promowania swojej działalności z Instagram:

Połącz swoje konto na Instagramie z kontem na Facebooku - użytkownicy Facebooka i Instagrama są bardzo połączeni, dzielą się zdjęciami, które zamieszczają na Instagramie i Facebooku. Połącz oba konta i cross pollinate tych kont, aby zbudować swoją publiczność.

Użyj popularnych hashtagów - Ludzie podążają za hashtagami tak jak za popularnymi produktami. Możesz użyć dowcipnych hashtagów takich jak #TheDirtiestCar i zabawić grupę ludzi lub użyć czegoś takiego jak #BeforeAndAfter, aby pokazać swoją pracę!

Wykorzystaj swoją ustaloną publiczność - Jest to klasyczna strategia mediów społecznościowych. Wykorzystaj swoje zdjęcia z Instagrama samochodów, które szczegółowo opisałeś, gdzie masz już ustaloną publiczność. Pamiętaj, aby używać zdjęć na Facebooku i twitterze, a nawet w swoich e-mailach. Nie ma nic lepszego niż wyświetlanie przed / po zdjęciu samochodu, który niedawno szczegółowo, że był tak straszny i uczyniłeś go wyglądać jak nowy ponownie!

Gospodarz wydarzeń - Firmy wykorzystują wysiłki swoich klientów i subskrybentów do organizowania wydarzeń na Instagramie. Na przykład Twoja firma auto detailing może gościć nawet na Instagramie prosząc ludzi o dzielenie się zdjęciami swoich ulubionych pojazdów. Klasyczne samochody i samochody mięśni są zawsze faworytami, zwłaszcza jeśli masz ustaloną niszę w tej dziedzinie. Użyj hashtagów takich jak; #LoveCorvettes lub #LoveTransAms. Każda nisza, że masz ustalone mogą być promowane nawet więcej do wzrostu, że nisza poprzez Instagram. Istnieje mnóstwo innych sposobów na wykorzystanie Instagrama do promowania swojej marki. Bądź kreatywny i myśl nieszablonowo, aby skorzystać z tej wspaniałej okazji do pokazania swojej pracy!

 

Korzystanie z Pinteresta: Jeśli jesteś zainteresowany uzyskaniem większego ruchu na swojej stronie? To rozważ użycie Pinteresta. Eksperci twierdzą, że Pinterest napędza więcej ruchu odsyłającego niż LinkedIn, Google+ i YouTube razem wzięte. Aby z tego skorzystać, użytkownicy Pinteresta muszą najpierw zostać przyciągnięci do Twoich pinów i repinować je na swoich tablicach. Najbardziej udane piny na Pinterest mają kilka cech wspólnych. Łączą świetne zdjęcia z treścią, która rozwiązuje problem, inspiruje, oferuje coś pożądanego lub odwołuje się do zainteresowania hobby lub działalnością. Nie musi to być trudne ani kosztowne. Na przykład, powiedzmy, że masz ustalone pewne nisze, które twój biznes auto detailing robi dobrze z. Możliwe, że masz szczegółowe wiele Corvette i jesteś "go do" facet lub gal do szczegółu osoby Corvette. W tym celu należy założyć stronę firmową na Pinterest i zacząć zamieszczać zdjęcia Corvette z Vettami, które zostały wyszczególnione. Inni entuzjaści Corvette będą mogli łatwo znaleźć Cię po tym, jak samochody, które zostały szczegółowo są repined. Zanim się zorientujesz, będziesz miał wielu właścicieli Corvette kontaktując się z Tobą, aby szczegółowo ich Corvette. Kobiety stanowią ponad 85% subskrybentów Pinteresta. Kobiety kochają czyste wnętrza samochodów, może chcesz pokazać kilka wspaniałych przed / po zdjęciach niektórych prawdziwych paskudnych wnętrz samochodów, które zostały wyczyszczone. Zaoferuj specjalną ofertę z okazji "dnia kobiet" na czyszczenie wnętrz samochodów i usługi detailingowe za pośrednictwem Pinterest! Upewnij się, że zawsze publikujesz odpowiednie treści ze swoimi zdjęciami, które zamieszczasz. Istnieje kilka naprawdę fajnych narzędzi, które pozwolą Ci zmierzyć zasięg Twoich treści na Pintereście. Narzędzie Pinterest Pin Count pokaże Ci, ile razy strona lub post na blogu z Twojej witryny został przypięty i ponownie przypięty w serwisie Pinterest.

Stworzenie i zarządzanie udanym programem marketingowym w mediach społecznościowych dla Twojej firmy auto detailingowej zajmie trochę czasu. Nie zniechęcaj się, jeśli nie widzisz wyników od razu. Tak jak wszystko inne, to zajmie trochę czasu też. Bądź cierpliwy i odłożyć godzinę lub tak codziennie, aby utrzymać swoje kanały mediów społecznościowych aktualizowane i patrząc tak dobrze, jak samochody, które szczegóły. Wskazówka #6 pojawi się za kilka dni, upewnij się, że sprawdzisz ponownie Detail King Blog wkrótce!